Zgodnie z poleceniem Prezydenta Miasta Siemianowice Śląskie, od dnia 13 marca br. do odwołania, Urząd Miasta będzie prowadzić bezpośrednią obsługę mieszkańców w ograniczonym zakresie, którego wytyczne przedstawiamy poniżej:
-
Obsługa mieszkańców w sprawach, w których wizyta bezpośrednia jest
wymagana przepisami prawa, prowadzona będzie wyłącznie w Biurach Obsługi
Mieszkańca na parterze budynków przy ulicach:
– Jana Pawła II 1,
– Jana Pawła II 10,
– Michałkowickiej 105. - Urząd Stanu Cywilnego przyjmować będzie wyłącznie osoby zameldowane w Siemianowicach Śląskich w sprawach rejestracji urodzeń i rejestracji zgonów.
- Wstęp do budynków Urzędu będzie ograniczony ilościowo ( do 5 osób jednocześnie) po weryfikacji temperatury (kontrola zdalna bez ingerencji).
- W pozostałych sprawach obsługa odbywać się będzie telefonicznie bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Kasy Urzędu Miasta będą nieczynne. Płatności należy regulować na rachunki bankowe Urzędu.
Powyższe ograniczenia wprowadzono w celu zapobiegania i przeciwdziałaniu rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19.
Prosząc Państwa o wyrozumiałość, podajemy poniżej przydatne informacje:
» numery telefonów
» numery urzędowych kont bankowych
źródło: UM SIEMIANOWICE
Obraz Gerd Altmann z Pixabay