Przejdź do treści

Zmiany w funkcjonowaniu UM od 25 maja

Jak informuje Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich:

Z dniem 25 maja br Prezydent Miasta wprowadza zmiany w funkcjonowaniu Urzędu i obsłudze interesantów:

Bezpośrednia obsługa mieszkańców obejmie wszystkie sprawy załatwiane w Urzędzie jednakże ze względu na nadal trwającą epidemię liczba osób przebywających jednocześnie w budynku będzie ograniczona:

– Ratusz – ul. Jana Pawła II 10 – max 20 osób

– Urząd – ul. Michałkowicka 105 – max 20 osób

– Urząd – Al. Sportowców 1 – max 4 osoby

– Urząd – ul. Fitznerów 3 – max 2 osoby

– Komunikacja – ul. Jana Pawła II 1 – max 4 osoby

– Świadczenia – Wyzwolenia 17 – max 4 osoby

Jednocześnie, w jednym biurze może być obsługiwana tylko 1 osoba

Kolejne osoby będą mogły skorzystać z bezpośredniej obsługi po załatwieniu sprawy przez osobę poprzednią.

Każda osoba załatwiająca sprawę w Urzędzie zobowiązana jest do stosowania środków ochrony osobistej zasłaniającej usta i nos oraz zdezynfekowania rąk przy wejściu do budynku

Liczymy na Państwa wyrozumiałość – troszczymy się przede wszystkim o Państwa bezpieczeństwo

Od dnia 25 maja br wznawiają również bezpośrednią obsługę kasy Urzędu Miasta, niemniej nadal zachęcamy do skorzystania z płatności zdalnych na rachunki bankowe Urzędu.

Numery kont bankowych znajdziecie Państwo pod linkiem: http://www.siemianowice.pl/samorzad/

Godziny pracy Urzędu pozostają bez zmian:
poniedziałki: 7-17
wtorki, środy i czwartki: 8-16
piątki: 8-14

źródło: UM Siemianowice Śląskie