Jak informuje Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich:
Z dniem 25 maja br Prezydent Miasta wprowadza zmiany w funkcjonowaniu Urzędu i obsłudze interesantów:
Bezpośrednia obsługa mieszkańców obejmie wszystkie sprawy załatwiane w Urzędzie jednakże ze względu na nadal trwającą epidemię liczba osób przebywających jednocześnie w budynku będzie ograniczona:
– Ratusz – ul. Jana Pawła II 10 – max 20 osób
– Urząd – ul. Michałkowicka 105 – max 20 osób
– Urząd – Al. Sportowców 1 – max 4 osoby
– Urząd – ul. Fitznerów 3 – max 2 osoby
– Komunikacja – ul. Jana Pawła II 1 – max 4 osoby
– Świadczenia – Wyzwolenia 17 – max 4 osoby
Jednocześnie, w jednym biurze może być obsługiwana tylko 1 osoba
Kolejne osoby będą mogły skorzystać z bezpośredniej obsługi po załatwieniu sprawy przez osobę poprzednią.
Każda osoba załatwiająca sprawę w Urzędzie zobowiązana jest do stosowania środków ochrony osobistej zasłaniającej usta i nos oraz zdezynfekowania rąk przy wejściu do budynku
Liczymy na Państwa wyrozumiałość – troszczymy się przede wszystkim o Państwa bezpieczeństwo
Od dnia 25 maja br wznawiają również bezpośrednią obsługę kasy Urzędu Miasta, niemniej nadal zachęcamy do skorzystania z płatności zdalnych na rachunki bankowe Urzędu.
Numery kont bankowych znajdziecie Państwo pod linkiem: http://www.siemianowice.pl/samorzad/
Godziny pracy Urzędu pozostają bez zmian:
poniedziałki: 7-17
wtorki, środy i czwartki: 8-16
piątki: 8-14
źródło: UM Siemianowice Śląskie